Geoblog.pl    julia0507    Podróże    NY,Peru,Boliwia    Rano zwiedzanie NY c.d.,wylot do Limy

Rano zwiedzanie NY c.d.,wylot do Limy

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, New York

Rano zauważyłam że jakaś mysz dobrała się do moich zapasów które były w plecaku - smakował jej gorący kubek-budyń czekoladowy co spowodowało że część rzeczy była obsypana brązowym proszkiem. Trzeba było zanieść rzeczy do lodówki na dół w kuchni co było zresztą zalecane przez obsługę, ale nie zauważyłam kartki wiszącej w kuchni. (Zresztą zabranie gorących kubków było zupełnie niepotrzebne, w Peru można dostać wszystko z chińskimi zupkami, jak u nas a jedzenie jest tanie i bardzo dobre)
Udało nam się jeszcze zwiedzić katedrę św Jana Bosco(Catedral Church of St John the Divine),ciągle w budowie, zakończenie prac planowane na 2050 rok, będzie to wtedy największa katedra na świecie(200x106 m), jest jedną z największych atrakcji NY, naprawdę warta zobaczenia!Powrót biegiem bo zbliżał się czas odjazdu:)
Przejazd na Times Square- jednorazowy przejazd metrem 2 USD, przejście do Port Authority Bus Terminal skąd jeżdżą autobusy na lotnisko na Newark Liberty(15 USD)-ew. taxi-60 USD na 4 osoby, wychodzi na to samo.Wylot 15.30 do Limy.